minikkkk_patatessss bence hiç umursamayın zaten orda ebe, hemşire çok alışkın oluyor böyle durumlara. Ben kızımda 2 gün sancı çektim normal doğum için uğraştım. Hemşireler ısrarla ıkınman lazım dese de ben tuvaletim var gibi hissediyorum diyordum ıkınamıyordum. Çok ısrar ettiler tuvaletin değil, baskı yapan bebeğin başı ıkınmalısın, öyle olsa da önemli değil diye ama ben ıkınamadım. Sonuçta doğuramadım sezaryene alındım tabii başka aksiliklerde oldu ama bence bu konuda rahat olmalısınız.