Kahvesever12 ustteki bebegin kalp atışı ritmi. Alttaki sanci kasilma gösteriyor. Sanci diyebilmek.için 40.ustune cikmasi gerekir
Ama tek sanci yeterli olmuyor duzenli olmasi icin 3 sanci gerekiyor. 20 de sancidan sayilir ama cok düşük bir deger ve duzenli değil