bizimki detaylı ultrason da stresten dolayı mıdır nedir baş aşağı pozisyondaydı, hatta kafası o kadar aşağıdaydı ki doktor burun kemiğini göremedi ilk deneme de. şimdi 32+4üz ayakları kasıklarımın üstünde tepiniyor 🙂 dönmeye niyeti yok gibi, cuma günü doktora danışıcam ben de