Selim_Alparslan ruveyda14 Allah yardımcın olsun kuzum zamanında bende çok yaptım o kadar sayı olmasalarda ama hiçbir şekilde yaranamiyorsun gerçekten yine adı yapmadı etmedi oldu cok nankörler değmiyor gerçekten kendine eziyetten başka bir şey değil. Yeni evli misin bilmiyorum ama 8 senelik evliyim bir türlü yaranamadım. Artık bıraktım kimseyle görüşmüyorum. Kendime yazık etmişim o zamanlar elimde bir cocukla.
ruveyda14 bulutsm sürekli erteliyemem mecbur ztn almak zorundaym baştn alıp kapatcm olayı sonra yok sen mercimek yaptın ben ne yapsam yarışı hep
Tubayo ruveyda14 bende çağırınca bu kadar kişi oluyoruz kolay ama görseli güzel yemekler yapıyorum. Geçen yıl menüm yufkadan beyti kebabı, fırında şişe dizilmiş tavuk ve patates, güveç, pilav, komposto, mercimek çorbası ve salata
didm6134 ruveyda14 35 kişi bana geliyor olsa çorba ekmek koyarım önlerine 35 nedir yaaa yazık günah sana da
Bzkrt ruveyda14 bizimkiler de kalabalik 30 35 kişi yemek yapıyoruz evde bir gün önceden içli köfte ve tatlimi yapıyorum tatlı olarak ağlayan pasta Kıbrıs tatlısı revani olabilir diğer gün de lebeniye çorbası pilav fırında tavuk salata yapıyorum genelde beğeniliyor yemeklerim
Eylul41 ruveyda14 eleştirip beğenmiyorlarsa zikkimin kokunu yesinler 😀 gercekten kalabalik bir aile ve ramazanda hamielelikte cok zor. Hamile olmasam bile bu kadar kisiyi agirlayamazdim baya sabirli ve dayaniklisin maşallah. Tencere yemegi olsun bence bol bereketli olur etli guveç türlü olabilir firinada bi tavuk patates pilavi corbasi salatasi tamam yeter. Hatta onların biz gelmiyoruz demesi lazim sen hamilesin sen bize gel yorulma zahmet etme demeleri gerekiyor. Bende hamileyken esimin ailesini davet etmiştimda cok zorlanmistim oructa tutmamiştim manti açmistim yanina firin yemegi tatlisi derken cok zordu 10 kisiydi daha tovbe etmistim
Hamileee ruveyda14 35 kısıyı ağırlarken kaç aylık hamılesın eğer hamıleysen ve yaptığınızda begenmıolarsa olan sana olcak gıbı duruyor ayrı ayrı cagırsaydınız yük binmezdi hem
melike1-2 @ruveyda14 güveç ,pilav ,mercimek çorbası ,salata yapardım yanına da hazır tatlı alsın eşin en kolay bu şekilde atlatırsın bence
Serifenurx Ay bacim pide mide yaptir gec 35 kişi ne benim ev de büyük baya düsünemiyorum o kadar kişiyi😂
Sevdece ruveyda14 boyle bir misafire evde kendim yapamam açıkçası. Mecbur cagiracaksam lahmacun yaparım yanına bol yeşillik salata corba ayran tamam afiyet olsun. Beğenmeyen de begenmesin bir de onu dusunemem bu kalabalıkta 🤭
keyfimin-kahyasi-misin ruveyda14 insna isnama yapmaz bunu eminimki bir bardak kaldırmak gibi bir huylarida yoktur madem yakınlar gelisnler beraber hazırlık yapın vicdansizlar
ikibaloglanannesi Direkt pide lahmacun yaptırın. Yanına da çorba ve salata yeter. Tatlıyı da hazır alın. Kendinizi yormayın.
Ecemom_ ruveyda14 zor olmaz mı 35 kişi helal olsun valla sana ben cesaret edemezdim sanırım. Ana yemek olarak belen tava yapabilirsin tüm malzemeleri tepside karışıp soslayıp at fırına pişsin. Aşırı aşamalı değil bana kolay geliyor. Çorba mercimek çorbası hem kolay hem doyurucu. Birkaç çeşit içecek olsun ki sofran zengin görünsün. Hurma olsun zeytin koy. Pirinç pilavı belen tavanın yanına güzel gider. Cacık fırın yemeğiyle güzel olur. Ortaya da börek meze yapabilirsen biraz sarma kuru dolma vs olabilir.