Mhtpgnby Tsh değerim 3.5 tu ilk öğrendiğimde 25 mg ilaç kullandım 4.5 oldu 50 mg yükselttiler bugün öğrendim şimdide 5.5 olmuş ben hiç birşey anlamadım doz yetersiz geliyor dedi sağlık ocağındaki iyide doz yükseltincede değerde yükseliyor dahiliyeye gittim ilacı 75 mg yükseltsin diye oda yükseltmedi çarpıntın olur elin ayağın titrer sinirlilik yapr dedi ama 3 4 doktora gittim değerlerimin 2.5 altı olması gerekiyomuş doz yükselmesi gerekiyomuş dedim böyle bir şart yok dedi birşey olmaz korkma dedi .. bitane daha tiroit hormonuyla alakalı bir değer gösterdi biz aslında buna bakıyoruz dedi tam adını hatırlamıyorum 20 gün sonra tekrar kan tahlili yaptır bakalım ona göre dedi..
kizbebekannesii Mhtpgnby canım ne dicem sana benim ilk başta 4,5 tu sonra 2,5 dustu sonra tekrar 4,4 oldu ama doktorum 4,4 olunca saglık ocagına guvenmedı testı hastanede tekrarlattı meger 2,6 mıs bence testleri hastanede tekrarlat saglık ocakları yanılıyor bazen.
Oykulina Mhtpgnby benim 7 di 3.25 düştü doktorum hala düşmesi gerekiyor diyor söz yükseltir mutlaka ve düzgün kullanmaya çok dikkat edin
Tolgaysu Mhtpgnby benimde yüksek çıkmıstı levateron 100 kullanıyordum dr kan ilacı ve vitaminde basladıgında değerim yükseldi tiroid ilacıyla gynferon demir ilacını aç karnına alınca değerim 7 ye çıktı dr hafta sonu 125 mg hafta içi 150 mg yaptı 2,5 lara düştü ama demir ilacını bıraktım öyle düzeldi ilaçların arası en az 2 saat süre olması gerekiyor birde
Zgekomur Mhtpgnby aynı sorun bende de oldu iç hastalıklarına gittim sabah kan ilacı ile birlikte tiroit ilacımı alıyordum meğerse kan ilacı emilimini azaltıyormuş diğer ilacın 😱 sizde sabah aç karnına ikisini bir kullanıyor olabilir misiniz ? Gerçi hamilelikte inatçıda çıkabiliyormuş tiroit
Badesmom Çokdeğerlerini yazar mısın buraya t3 t4 kaç çıkıyor artması çok tuhaf. Endokrine gittiniz mi nodül bakıldı mı?
Mhtpgnby Badesmom t3 2.98 t4 0.73 canım endokrine gitmedim dahiliyeye gittim ilk gittiğm doktor ultrason istemişti o zaman değerim 4.5 tu yavaş çalışıyor dedi ultrasondakiler ilaç verdi işte doktor
Mhtpgnby kizbebekannesii Canım benim 3.5 ile 4.5 olan değerlerim hastanede yapıldı en son yaptırdığım anasağlığındaki bezmialeme gidiyordum
Badesmom Mhtpgnby stresli misin son zamanlarda o da etkiliyor canım kaçıncı haftadasın oda önemli. Yemekten hemen önce al ilacı en fazla yarım saat olsun yiyeceklerle emilimi daha kolay bende kullanıyorum o yüzden. Sabah ilk ilacı içerdim faydası olmadı sonra kahvaltıya oturunca içmeye başladm 0 noktalarda şuanda iyice düştü yinede bırakma diyo doktor bende devam ediyorum.
Mhtpgnby kizbebekannesii yok canım hiç endokrine yönlendirmediler dahiliyeye gittim bu son gittiğim başka bir doktor annemin tanıdığı yıllardır biliyoruz iyi bir doktordur ama o ilacın dozunu yükseltmedi başka dahiliyeye gitsem ama yükseltir biliyorum
Mhtpgnby Oykulina Biliyorum canım kadın doğum doktorumla beraber 4 doktor aynı şeyi dedi 3 veya 2.5 altı olması gerekiyor dedi Bugün ki doktorumuz korkma hiç birşey olmaz dedi öyle bir kural yok dedi dedim kaç doktor bunu diyor bişey olmaz sen sıkma canını dedi işte
Mhtpgnby Tolgaysu Canım bende decavit kullanıyorum sadece vitamin olarak 8 de tiroit ilacını içiyorum decaviti öğlenden sonra ya bu tiroit hormonu çok oynayan birşeymiş güngünü tutmazmış ama benim ilacn dozu yükseldikçe benim değerimin yükselmesi garibime gitti hiç içmesem düşecek bencee vücut ters tepiyor heralde anlamadımki
ozgurhayalim Mhtpgnby Mhtpgnby evet canım. Gebeliği ilk öğrendiğimde 0.48 idi. 2. Ayda 2.69a yükseldi. 3. Ayda ise 31 geldi tsh değerim. T3, t4 değerim normal. 125 mg ilaç kullanıyorum şu an. Ama tiroid ameliyatlı biriyim ilaç yetersiz kaldığında hemen artış gösteriyor
Mhtpgnby Zgekomur Kuzum kan ilacı kullanmıyorum sadece tiroit ilacım var bide öğlenden sonra decavit içiyorum zaten ilacı içip uyuyorum öğlende kalkıp kahvaltı yapıyorum
kizbebekannesii Mhtpgnby anladım ben hamileyim diye dahiliye bakmaya cesaret edememişti ethicadaki endokrine gidiyorum ben de
Oykulina Mhtpgnby evet onemsenmesi gerekiyor ama bir şey olmaz inşallah ki ilacı kullandıkça düşüyor Senin de düşer inşallah
Mhtpgnby Badesmom Evet canım stresliyim malesef ..16. Haftam ben sabah alıyorum uyuyorum doktorda yarım saat sonra kahvaltı yap dedide ben yapmıyorum uyuyorum o saatte yiyemiyorum birşey
Julej Bu konuda sana önerebileceğim bi doktor var dilersen git beni bu hastalıktan kurtaran adam kendisi kaç doktora gittim allah bilir medical park Gaziosmanpaşa doçent İlhami Gültepe net ve çok çok başarılı bir doktor benden her gün dua alıyor
Mhtpgnby Zgekomur Senin değerin kaç canım seninde çok yüksek olmalı ki 175 içiyorsun .. yahu benim doktor 75 e yükseltmedi sen benim iki katımı içiyorsun😄