seyda38 Hamilelikte bu kadar az bir gerilik önemli değil diye biliyorum. Benim 32.haftamda bebeğimin kafa ölçümü 4 hafta ilerideydi doktorum onu bile önemli görmedi ve çok şükür doğum yaptım. Bir hafta kadar gerilik bence önemli değil. Doktorunuz bilgi vermedimi?