BraBarutGr bende 24+6 ve 10 gün boyunca süt geldi bildiğin sırılsıklam oluyordu sütyenim sütyensiz yatarım yatarken çarşafım sırılsıklam olurdu o derece şu 3 4 gündür kesildi bi an bende korktum ama doktorum çok normal dedi ve etrafımda herkes öyle dedi bende rahatladım haliyle ama gerçekten çok tuhaf bişey olduğunu hissettim ilk defa gelince bide okadar 🙈