Edasii 3 testim pozitif çıktı sonra sabah 2 tane daha yaptım negatif çıktı ve adet oldum bugün başına gelen var mı daha önce ? Lütfen biri beni bilgilendirebilir mi ????
Deletedmom_247 Edasii yaptığınız testin markası neydi acaba? artımed ve freelly yalancı pozitif çıkartıyor. Kendimden biliyorum :(
Balbebek012 Edasii adet olduysan bu ay geçti artık inşalalh önümüz ay pozitif testini atarsın buraya 🫶