Kızlar ayın 5 de adet oldum rahim filmi çekildim 14 de temiz çıktı bir sorun yok düzensizlik var adettimde fakat iki gün önce iki gün böyle sanki iç çamasırıma sürülmüş bir leke geldi sonra kesildi gögüş uclarım sızlıyor ve kasıkalrımda batmalar oluyor ara ara sizce bu yerleşme olabilir mi uyhulamaya göre ayın 5 adet günüm