Dilaren vildann222 ben çok pişmanim normal doğum yaptım 2 saat boyunca stajer dikmeye çalıştı yapamadı iki defa söktü olmadı o arada çocuğum aç çıplak hastaneyi inletti ve doğumdan sonra dikişim açıldı
vildann222 Dilaren gercektenmi cok gecmis olsun ne zaman yapmistiniz cok kararsizim bende bazilari cok memnun kalmis ozeller cok pahali ne yapacagimi hic bilmiyorum