Bat 3 mart dün akşam üzeri yine test yaptım negatif çıktı sanırım bu ay olmayacak bi kızım var 4 yaşında tekrar bi çocuk isteyince hemen olur sanmıştım üzüldüm bi miktar 🥲9-10 gün evvelden yapıp silik pozitif görenler oluyor diye bu kadar emin konuştum. Geç döllenme olmadıysa mutlaka silik de olsa çıkması gerekir miydi