Snglprlk Adetim 4 gün gecikti erken gebelik testi yaptım ama ikinci çizgi silik çıktı sizce pozitif midir (görsel eklemesi yapamadım nerden ekleyebilirim )
Basakparlar Snglprlk kan verin mutlaka var gibi ikinci çizgi pembeleşmiş gri olunca genelde kuruma çizgisi oluyor
brtg Snglprlk adet gecikmen haric belirtin ne ☺️bende hamileyim cok şükür dün ögrendim rabbim isteyen herkese versin insallah🥰
Snglprlk erikarpuz adetim de hiç gecikme olmaz 33 yaşındayım 6 aylık evliyim 23 ünde adet olmam gerekiyordu ama hala olmadı Test yaptım bu şekilde silik çıktı
Snglprlk Kızlar Beta değerim 55 çıktı pozitif 😍 Daha yeni pazartesi tekrar kan vereceğim Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin 🤩🤩
leyl25 Snglprlk hayırlı olsun biz bekleyenlerde artık yazalım bunu ya mübarek günlerin hatrına Rabbim 🤲🏻 bu ay yaptığınız özel bişey varmıydı 6 aydır deniyordunuz sanırım
Snglprlk leyl25 ben yaklaşık 3 aydır doktorumun önerisiyle folikasit kullanıyorum gebeliğe hazırlık takviyesi olarak verdi onun dışında özel olarak yaptığım birşey yok canım