bulutsm Merhaba herkese Haftama giricem henüz çok kilo almadım ama zayıf da gebe kalmadığım için çok kilo almaktan korkuyorum 😐 En azından evde kendi kendimeyken eliptik bisikleti kullanayım diyorum doktoruma da gitmeme daha var ona da soramam suanda Kullanan varmı ya da bir zararı varmıdır acaba?
Zhdnl bulutsm eliptik bisiklet bende de var kalp atışını çok fazla arttırıyor yavaş yapsan bile hafif koşu temposunda oluyor bence sormadan kullanmayın
Selinselinselin bulutsm bence hit antrenman gibi olur spor geçmişi veya kas oranınız yuksekse düşük tempo olur ama bilemedim riskli gibi
bulutsm Birde tansiyonum sa ara ara yükseliyor yani son zamanlar yükselirse daha kötü olabilir hareket kısıtlılığından vs O yüzden hafif sporlar öneriliyormudur?
Zhdnl bulutsm Ben hiç yapmadım yani riskli durumdayım zaten çok ayakta bile kalamıyorum uzun süre yürüyemiyorum hemen karnım ağrıyor ama kalbi yoran şeyleri önermiyorlar normalde siz yürüyüşlerinize devam edin en sağlıklısı ☺️
bulutsm Selinselinselin spor geçmişim var ama kas oranım pek yüksek değil gebelik başından beri de yürüyüş dışında birşey yapmıyorum 😐 teşekkür ederim sizede