Kudenova Kızlar 50lik şeker yüklemesi yapıldı sonucum 170 çıktı. Doktorum 100lük yapıcak pazartesi. Sizler yaptırdığınızda ilki yüksek çıktığında ikincisi normal çıkmış mıydı? İkincisinin normal çıkma ihtimali var mı sizce?🙃
Gamze1773 Kudenova ailede diyabet geçmişi varsa çıkıyor, dikkatli beslenmek önemli, endişelenmeyin. Stres şekerden daha beter bu arada stres de şekeri arttiyor.
Ates06 @Kudenova benimde aynı o şekilde ilerledi süreç. İlki risk grubunda olduğunu belli ediyormuş ikincisinde normal çıktı ama yinede şekeri biraz azaltın dedi doktorum. Benim aile öykümde var onunla alakalı olabilirmiş
Gulsahs Doktorum şeker yüklemesi yaptırmadı bana evde şeker ölçümü aletinde yapıyorum 1 hafta takip etmemi istedi
Gulsahs Kudenova bana da öyle geliyor bana deseydi zaten ben yaptırmayacaktım hızlı kilo aldığım için şekerden şüphelendi 1 hafta gözlemi istedi duruma göre karar verecek
Kudenova Gamze1773 evet anne tarafımda istisnasız herkesin şekeri var. Benim canımı sıkan şey ben şekerden korktuğum için hep düzenli beslendim ekmek vs normalde de yemem. Meyvelerin şeker oranına bile dikkat ettim. Hareketsiz de değilim. Çok kilo da almadım ona rağmen böyle çıkması beni düşündürüyo
Kudenova Ates06 100lük yüklemeniz kaç çıkmıştı hatırlıyo musunuz acaba ? Kusurabakmayın çok soru sordum
kutaymoms Kızlar ben bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuçları doktora gösteremedim pazartesiye kaldı anlayan var mı? [https://mutluresim.com/images/2025/03/01/1Gt8Jq.png](https://)