Mrvemr3449 sancınız yok gibi 24 çok az 3-4 hafta 60-100 arası sancım çıktı doktor hepsinde düzensiz sancı demişti açılmamda vardı ona rağmen 38+4 doğum yaptım 30. Haftada nstye başladığımda sizin gibi sancım çıkıyordu 34 den sonra hep 60-100 vs görüyordum onlarlada dediğim gibi düzensiz diyordu