Biroglanannesi Yagmur0256 benim oğluşum olacak ama eğer kızım olsaydı kesinlikle İpek koyardım :) çookk hoşş bir isim
Yagmur0256 LareninAnnesi İki isim genelde kullanılmadığı için gerek duymuyoruz canım 😊 sağol yinede 😘