Merhabalar benim anlam veremediğim bir şekilde Adet gecikmem var bebek için femara başlamıştık yumurtalarım yeterli büyümeyince tedaviyi yarıda bıraktık. En son Ocak 4 son adet tarihim. Ovülasyon testlerim sürekli pik gösteriyor. Beta verdim değerler farklı çıkıyor. Evet biliyorum 5’in altı olunca gebelik olmuyor ama bugünki değerimin artma ihtimali var mı sizce 🙏