Ozgesi Haftadayım gece yatarken ansızın omurgam belim ve kuyruk sokumun ağrıyor sabaha kadar kalıp gibi tutulmuş oluyorum ne sağa ne sola dönebiliyorum Ağrı kesici kremler kullanılmıyormuş başına gelen ve çözüm bulan var mı acaba
ikiz_annesi1 Ozgesi 18+5deyim hala aynı sorunları yaşıyorum yatakta dönerken bile zorlanıyorum o derece birde benimki ikiz🙄😊
Kartanesi-24 Ozgesi 12 haftada bende de aynı şeyler oluyor bugün akşam kontrolüm var bakalim doktoruma soracağım genelde magnezyum eksikliğinden oluyormuş sanırım belki magnezyum yazar siz kullanıyormusunuz magnezyum
Ozgesi Kartanesi-24 evet kullanıyorum bugün doktoruma danıştım magnezyuma devam et bide ekstra proteston kullan dedi ama onu henüz içmedim midemi bulandırıyor sebebini de anlayamadım kanamam vs hiç bi sorunum ypk Baştan beri
Tire35 Bende 16. Haftadayım kuyruk sokumumda ağrı çok oluyo ilk gebeliğimde olmuyodu şimdi oğlum çok kucağıma gelmek istiyor ben ona yoruyorum ama sizinde varsa imkanınız ağır iş yapmayın belki o yüzdendir
Ozgesi Tire35 ben biraz titizim orayı burayı toparla derken sanırım o küçük işlerde bile vücudum zorlanıyor farkına varamıyorum ilk gebeliğim erkek bebek
Kartanesi-24 Ozgesi progestan ağızdan çok yan etki yapıyor vajinal kullanmayı deneyin isterseniz ben osekilde kullanıyorum rahat oluyor ve yan etkisi olmuyor
Tire35 Ozgesi ilk gebeliğimde sadece cam silmedim 4. Katta olduğum için ama geri kalan işlerimi hep kendim yaptım ama dikkat edin kendinizi mümkün olduğu kadar yormadan yapmaya çalışın inşallah çözüm olur