Mukaddes55 banada doktorum 1 ay önce ⅔ lü tarama testleri haftasında oldugumu istersem yaptırabılğimi söyledi ama yaptırmadım. Çok dagısık şeyler söylüyorlar boş yere mutsuzluk bence. Bunun yerine detaylı ult. Haftanı bekleyip yaptırman daha mantıklı olur gibi. Yinede bir fikir. Tabi yaptırmak istersen şana kalmış. Ben detaylıya giricem 1 hafta sonra. ⅔ tarama testinde bir hastalık varmı genetik kalıtsal buna bakılıyormus yanlıs bilmiyorsam. Kromozm vs bakılıyomus bide. Yarı senemi doldurmusum bilsem ne olur bilmesem ne olur Allahım takdiri diye dusunup hiç stres yapmamak adına hiç bi testi yaptırmadım.