hilalcgm Meryaba ben şuan 8 haftalık hamileyim ve eylülde kpss ye girmeyi planlıyordum 8 aylık hamile olacağım o zaman bu aylarda sınava giren var mı? Deneyimlerinizden bahsedebilir misiniz?
Fridae hilalcgm içime doğuma denk gelecekmiş gibi hissediyorum nedense yani gelmese bile bence çok zor olur sana 🥲
Borttee senem-yabaci bende lohusa halimle ags de olucam Allah yardımcımız olsun sanş getirsin bebisler
Bercisss Ben de sekiz aylık hamileyken KPSS’ye girdim. Son aylarda çok çişin geliyor maalesef zorlarsa bu zorlayabilir seni sınava odaklanmamak açısından☺️