Arkadaşlar hamileliğinin üzerinden zaman geçmiş annelere özellikle sormak istiyorum
Şu an hamileyim Allahın izni ile az kaldı fakat boynuma göğsüme karnıma çok sayıda ben attı bunlar ilerleyen dönemlerde geçiyor mu yoksa kalıcımı İnternetten baktım geçiyor denmiş ama tecrübe etmiş birinden duymak benm için daha iyi olur teşekkürler 🌸