Parilti007 ramazanda neredeyse hiç evde kalamazdık. Her gün komşu, akraba bir evde toplanırdık boydan boya sofralar serilirdi. Ne kadar güzel olurdu o yemekler eski tadı yok sanki 🥹 bizim evde toplandığımızda günlerce hazırlık yapılırdı, iftar vakti nasıl gelir anlamazdık. İftardan sonra herkes teravihe camiye gider, biz gece yarılarına kadar parkta koşturur oynardık kimsenin gözü arkada kalmazdı. Ay ağlıycam galiba çok duygulandım😭😭