Dokunsalar bağıra bağıra ağlamak istiyorum çok minik bir bebiş gelecek 43cmmiş şu an kilosu 2400 civarında. Gebelik kolestazı yüzünden doktorumuz 37den sonrasını riskli görüyor. Sezeryan olacak bebek makat geliş. Hastanenin yoğun bakımı tadilattaymış, bunu geçen hafta öğrendik çok üzüldük doktoruma böyle alışıp güven kazanmışken hastane değişikliğine cesaret edemedim. Çok korkuyorum çok değişik duygular içerisindeyim 😞