3-4 haftadır tansiyonum 13-14 bazen 15 lerde bana da erken doğum olabilir vs dediler.Sürekli yatıp dinleniyorum,tansyondan 2 defa hastanede yattım .31+5 olduk.Siz de yediklerinize dikkat edin ve dinlenin .Beslenme şeklinizi değiştirin.İnşallah erken doğum olmaz