2civciv pazartesi 2 de salı perşembe cuma 11 de hastanede oluyosun genetik bölümüne gidip sıra alıyosun doktorla görüşül bilgi veriyor sonra kan veriyosun genetil laboratuvara götürüyosun 20 fk falan bekleyip ilk sonuçlarda soeun yoksa eve dönüyorsun 4 hafta ortalama çıkması tekrar almaya sen veya eşin gidiyorsun