Henüz doğumum olmadi ekimde olacak kısmetse namık kemal kontrollüyüm doğum da orda olcak riskli gebelik olduğu için korkmuyo da değilim Çerkezköy’de oturuyorum sürekli namik kemale git gel yoruldum artık nasil bir hastane doktoru hemşiresi nasil süreç nasil gecicek hic bilmiyorum