Bende 13 haftalık hamileyim salgına yakalandım bana da antibiyotik başlattı doktor asıl bebek için enfeksiyon daha sıkıntılıymış 🥺 ateşiniz de varsa çok dikkat edin lütfen direkt düşürmeye çalışın düşmezse mutlaka hastaneye gidin. Beni özellikle tembihlediler maalesef iki gündür serum da takıyorlar ek olarak düşmesi için 🤦🏻♀️