Merhaba arkadaslar 5 yil once oglumu dogurmustm hata burda dogumumu bile anlatmistm yillar sonra yine hamileym polikistkovr sendrm vardi ilk oglumda zor olmustu ama bu hamileligim bize suprz oldu ne tedavi nede bisey hic bisey yapmadk sadece tutarsa tutar demistk ve tutmuş 🥺🤦🏻♀️ne yapacm bilemyrm ya 4 haftalikmiş bize baya şokkkk oldu mucize gibi bisey diyelm 24.12.2019 da oğlum doğmustu erken dogmustu 35 haftalk ve yine hamileyim 2 cocuk olck nasil olck hazirmym bilemyrm ama hem mutluyym hemde korkuyrm sizlede paylasmak istedm 🌼