Aras_momy Kızlar arkadaşım bugün kan tahlili verdi ama değeri 0.8 çıkmış acilden verdi dr görmedi Belirtileri de bunlar gece ansızın mide bulantısı karın şişliği, belin alt kısmında ağrı, halsizlik, sık idrar birde bazen ağızda metalik tat Yyardim plssss🥹
hanimiys Aras_momy bence 3 4 gün sonra tekrarlasın tam sınıra yakın geç döllenme de olabilir artabilir
Kelebekkkk34 Aras_momy gebelik yok canım malesef. Günü geçtiyse bu değerin baya yüksek olması lazım ama adetine 1 hafta falan varsa yükselir belki
Meryemm46 Dilek-92 gebelik yok cnm benimfe aynı cikmisti hata 10 günüm vardı şuan bilmiyorum baklm bende adet günümü bekliyorum
Meryemm46 Aras_momy cnm şuan beli bişey yok adete 10 kala yaptım silik çıktı ama ben yinede beklemedeyim hayael kirikligindansa böylesi daha iyy