Susu45 kesinlikle katılıyorum isim seçmek çok zor sonuçta ömür boyu o isimle anılacak anlamı önemli vsvsvs ben kız olursa Leyla koyacaktım ama bebişimiz erkekmiş şimdi kerem düşünüyoruz ama hep daha iyi bi isim olabilir mi filan diye hala bakıyorum arada