Nursemom Ebrugokhan ıkınırken bebekten başka şeyler de çıkma ihtimali yüksek o yüzden yapılıyor hem Doğumdan sonra daha zor olur büyük abdestini yapmak,yaptır yani🤗
BusraSY Ebrugokhan 3 ay önce yaptım doğum. Tansiyonum yüksekti o yüzden sunş sancıyla başlatıldı doğumum. Birşey yiyip içmediğim için lavman yapılmadı. Ama kendi sancılarım gelip evden gitmiş olsaydım muhtemelen lavman yaparlardı. Çünkü doğum esnasında küçük büyük abdestini yapmaman için yapıyorlar lavmanı
Duranb Ebrugokhan yapilmadi bana cnm zaten bisi yiyip icmemistim kotu bi surprizle de karsilasmadik esim de vardi yanimda bide🤣
EceAydn Ebrugokhan doğumda en basiti lavmandır heralde 😁 bende sondadan çok korkuyordum ama her şey geçiyorr
Mrstugrul EceAydn merhaba. En son mesajının üstünden bile 14 gün geçmiş. Ama inşallah görürsün. Bir şey sormak istiyorum doğum hikayeni okudum da. 37 haftalık hamileyim bende😊
Nursemom Ebrugokhan ayy yok ya korkma 😂 bende sağlıkçı olduğum için hiç sevmem hastaya lavman yapmasını ama benimde başıma gelecek bikaç ay sonra 😂🙈
Gulsen1989 2 kere genel anestezi ile ameliyat oldum. Sonda da takıldı lavman da yapıldı. Endoskopi kolonoskopi hepsini yaptırdım ve hiç uyuşturucu almadan bunlar çok basit şeyler . Bunlardan korkuyosaniz doğumunuzu düşünemiyorum
Ebrugokhan Nursemom sağlıkçıymissin ne güzel peki illa yapıyolar mi ben zaten doğumdan korkuyorum 35 hftlk daha normal mi sezeryan mi belli deil ama
Yalinn8 Ebrugokhan daha once 2 defa baska sebepten ameliyat gecirdim 2 sinde de lavman yapildi hic tedirgin oluncak bise diil, siviyi makattan bosaltiyosun o da bagirsaklarini bosaltiyo agri sizi yok, hiic endiselenme
Nursemom Ebrugokhan her gebeye yapılıyor mu bilmiyorum doğum servisinde değilim ama bence yapılması gerekiyor ıkınıyorsun sonuçta. Sadece ben çok acıtan bişey olmadığını biliyorum 🤗
Sinmn Ebrugokhan iki doğumumda da yapılmadı bana lavman.. gece bişi yemedim, birinde sabah, diğerinde öğleden sonra Doğum yaptım..
EceAydn Mrstugrul şimdi gördüm ya mesajınızı, hep giriyorum aslında ama bildirim yeni geldi @adm neden böyle oldu ki acaba? Doğum yapmışsınızdır, nasıl geçti?😌