babygirl02 araştırma yapabilirsin canım doğuştan oluyor :) sadece sonradan ortaya çıkabiliyor:)
‘’Sonradan oluşmaz. Bir dış etkene olarak bağlı gelişmez. Kız çocuk, henüz anne karnında iken ailesinden gelen genetik etkilerle bu hastalığın temelleri atılır. Yanlış beslenme, aşırı kilo alma hastalığı tetikleyebilir.’’