Ozgur201_ Kızlar ilk doğumum olacak ve herşeyi dibinə kadar düşünüyorum🤣 normal doğum yapıcam inşAllah. Hani hastanede kalıyoruz ya bir kaç gün. O günlerde akşamlar bebek nerde kalıyor? Ayrı kalıyorsak uyandığında süt işi ne oluyor?🙄
crazyymom Ozgur201_ birkaç gün değil canım aksilik olmazsa bi gün kalıyorsun bebeginde senin yanında kalıyor
Selinselinselin Ozgur201_ bir sorun olmadıkça hep anne yanında kalıyor 🥹genelde de hemşireler yardımcı oluyor emzirme konusunda.süt az geliyor bir iki damla az demesinler bebegin midesi minnacık zaten. benim dümdüz ama çok sorun olmadı tamamen iç güdüsel birşey hersey anne bebek teması olsun bol bol dış sesler kapatın kendinizi(anneanne babanne teyze vs) annede bebekle birlikte buyuyor aslında🥹
Ozgur201_ Selinselinselin dümdüz derken küçükmü yoksa ucu mu yok? Benimkilerin de ucu yok emzirme işin silikonlardan aldım bakalım ne olacak
Selinselinselin Ozgur201_ evet dümdüz cıkıntı yok ama oradan değil yandaki küçük düğmelerde cıkıyor sut aslında. Ucu bebek tutsun diye gibi. Silikon cıkarıcı vs zaman kaybı oldu hep sonradan alışıyorsunuz ben gümüş kalkan kullanmıştım ilk zaman yara bere oluyor iyi geliyordu. C tutuş en güzeli
Selinselinselin Ozgur201_ bu arada aşırı detaycı bir insanım burcum başak yukselen oğlak iğneden ödüm kopar bakamam bile ama cok enteresan epidural sezeryan oldum sonra genel oldu ama hersey güzeldi sadece heyecanlandım görünce hormonlar tavan tabi genel istedim 😂😂