cerengeredeli feynnur adetim 13 gecikti mesela benim o zaman testle öğrendim. Bir hafta sonra gittiğimde kese vardı bebek yoktu, bir hafta sonra daha gittiğimde kalp atışını duyduk. Ultrason ölçümü ve kese bebek yerlesimine göre karar veriliyor
feynnur cerengeredeli anladım ben gebeliği 4. ayda öğrendim o yüzden onların tarihi bilgisi hiç yok o yüzden kendim için anlaşılmaz
Juniorr feynnur pcos bende de var 3.5 cm demişti geç döllenmeye mi sebep oluyor bu konuda hiç bilgim yok sadece gebeliğe engel mi diye sorduğumda değil demişti ama burda doktor genel olarak sıkıntı zaten sadece özelin cihazları daha iyi
halitefe Juniorr merhaba bende sizle benzer durumdayım 7+6 da doktora gittim kese var bebek yok dedi 10 gün sonra yeniden bakalım bebek oluşacak mı bekliyoruz dedi
seyma0661 Juniorr özele gittiyseniz bide devlete gidin yada tam tersi. İki tarafta da takibiniz olsun içiniz rahat eder
Geleneksel1anne Juniorr anladım sıkma canını benim de ilk oğlum geç döllenmeydi şimdi şükürler olsun 3 yaşında 🥰
halitefe Juniorr bir ay sonra çok geç olmaz mı acaba doktor daha iyi bilir tabi ama sizde kese mi gördü yalnızca
Juniorr halitefe keseyi vajinal ultrasonla gördü bir ay beklemeyeceğim haftaya özele de giderim inşallah
Ozgekiz Juniorr benim bugün başıma geldi benzer bir durum. Normalde 6+4 idi. Ama çok zor duyduk kalbini… Kendisini de çok çok zor gördük. Düzeltelim son adet tarihini deyip 5+5 e çekti. Geçen hafta 5+3 te gitmiştim ve çok üzülmüştüm doğru düzgün göremeyince. Şu an çözüldü çok şükür 😊 geç döllenme imis
Juniorr Ozgekiz inşallah haftaya bende duyarım başka doktora gideceğim galiba ultrason cihazıda çok önemli
seyma0661 Juniorr ben 5+4 gibi hamileyken devlete gitmiştim keseyi de bebeği de görememişti hamile değilsin diyip yollamıştı 😂 sonra acilden kan verince direkt özele gittim bi süre özelle devam ettim şimdi doğum devlette olacak insallah daha iyi bi doktora
Juniorr Geleneksel1anne ister istemez takıyor insan ama geç döllenmeyse 10 gün sonra başka hastaneye gidip muayene olmam daha uygun olur galiba
Geleneksel1anne Juniorr takıyor tabiki ikinci kez olmasına rağmen ben bile takıyorum. Yani iyi olur ben 2 hafta sonraya aldım garanti olsun diye çarşamba kontrol bakalım dua edelim birbirimize 🥲