Edizhr 2 haftadır sag kasiklarimda cok batma oluyor canım ya seninde öyle mi ? Uzun süreli değil ama arada olup bitiyor. Birde karnım çok çekilip bırakıldı dün anlamadım. İlk gebelikte böyle olmamıştı. Anlamıyorum o yüzden. Hareket için erken olduğunu düşünüyorum. Oğlumda 18 haftalikken hissetmiştim. Bulantim geçti cok şükür sadece kokuya dayanamıyorum. Sizde durumlar nasıl 🤭