Arkadaşlar dün beta verdim 50 çıktı adet günüm de bugünde kahverengi leke gelmiş bence yine kimyasal olacak değer de düşük ne yapmam lazım nereye gitmem lazım yoruldum hamile kalmaya korkar oldum ya. Genetik test verdim aspirin kullanıyordum son 2 aydır