beyzaakartal Kızlar dün hastaneye gittim ilk kontrol için anlayan varsa bakabilir mi lütfen daha erken biliyorum ama merak ediyorum işte 🥰
Meral_63 beyzaakartal kese yuvarlaksa kız uzun veyA fasulye gibiyse erkek diyiloyor ama küçük daha 🥲🐣
Meral_63 beyzaakartal karbartma tozu yla idrarını karıştır bi köprüse erkek diyolrar köprmese kiz ben hamile olduğumu ilk kabartma tozu yla öğrendim bide çamaşır suyulae😅
beyzaakartal Meral_63 ay bide ben sata göre 8 haftalık gözüküyorum ama doktor sün 6 haftalık dedi sinirlerim bozuldu mide bulantısından kusmaktan perişan oldum haftalardır daha geçmesine de çok var üzülüyorum ahhshsh
beyzaakartal Meral_63 bu gerçekse yer yerinden oynar hemen koşarak yaparım 😅 cinsiyeti belli mi senin
Meral_63 beyzaakartal ama denedim köprüdu çamaşır sodası varsa oda olur sabah ilk idarini dene bi haber et 😅
aleynkur beyzaakartal Bende aynıydım doktorum zofer diye bi ilaç verdi kendime geldim. Doktorunla bir görüş derim dayanamayacak durumdaysan
beyzaakartal Meral_63 bende öyleyim işte birkaç kişide gördüm 6 haftalık cinsiyet tahmini yapıyorlardı bi şansımı denemek istedim 😅
beyzaakartal aleynkur pazartesi doktora tekrar gidicem iyi gelirse çok sevinirim gerçekten uzun zamandır doğru düzgün yemek yemedim su içemedim ara sıra serum takılıyor o iyi geliyor biraz prilam kullanıyorum günde 4 tane ama hiç faydası olmadı bana
aleynkur beyzaakartal prilam bende de hiç fayda etmedi 🥺 dediğim gibi beni kendime bu ilaç getirdi. Artık depresyona girmiştim.
beyzaakartal aleynkur doktorla görüştüm bugün başka bir ilaç verdi yemeklerden yarım saat önce iç öyle yemek ye dedi prilam içinde eğer kusma başladıysa o fayda etmez dedi
beyzaakartal aleynkur yok valla hiç iyi gelmedi 1 aydır perişanım meyve dışında hiçbir şey yiyemiyorum sürekli kusuyorum