leyl25 Mucizeem__ bat 8 sadece bel ağrım göğüs ağrım var dokununca ama onlar da hep oluyor anlayamıyorum of
Mucizeem__ etkafa bende de afedersin sabah pembemsi bi akinti vardı ama şimdi yok.ama bel ağrısı çok var ☹️☹️
Mucizeem__ etkafa superstar_00 Ahh kızlar genelde öyle oluyor sonra sökülüyor inşallah vardır dua edin ,🥺🌸
Dlkkdr6431 Bende regl bekliyorum gecikti gelen giden yok normalde hep 1-2 gün erkenden olurdu bu ay gecikti belirti yok hüc bir şekilde
Mucizeem__ leyl25 bende adetten önce göğüs ağrısından duramıyordjm ama2 3 adettim normal geçti hatta hiç göğüs ağrısından şikayet etmedim belki sizin tutmuştur bilemeyiz