Zmraemr NhLpRn benim de doktorum o idi şükür doğum yaptım 38 günlük olduk normal ile başladık açılma ilerlemeyince sezeryan oldum ama ilgili idi Fadime hanım. Rabbim kazasızca kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Kudretfigenn NhLpRn daha başındasınız yolun 😇 rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip eylesin
Salsel Ben de Karaman’dayım ve daha 8 haftalık gebeliğim dr’a karar veremedik Fadime açıkel nasıl usg de gösteriyor mu bilgi veriyor mu iletişimi nasıl bilgisi kadar bunlar da çok önemli bence zaten tedirginiz açıklama istiyor insan rahatlatsın istiyor