Merveyrdm tabi 😇 benim riskli gebelikti doktorlarım Konya’da burda da Karaman tıp Pınar hanıma gidiyordum zorunlu sezeryan oldum ama pişman değilim özendirmek olmasın ama çiçek gibiydi 😂 doktorumun da bunda etkisi var eli çok hafif siz sorun ben cevap vereyim 🤗