AnayimBenAna_ bende bu sayfaya instagram üzerinden yaptırdım ama hiç memnun kalmadım siparişim 3 hafta boyunca yapılmadı mesajlarıma dönülmedi en sonunda yapmadıysanız ücreti iade edin dedim 3 haftanın sonunda ben mesaj attıktan 2 gün sonra kargoya verdi. Kargo dahil ücretini siparişi oluştururken ödemiştim ona rağmen kargoya alıcı ücretli vermiş ekstra 450₺😂 sipariş geldiğinde de tam bir hüsran, isim benim istediğim yazı tipiyle yazılmamış ve tulum farklı model gönderilmiş😂 Birde 3 hafta boyunca mesajlara bile dönmeyen bir iki kez kargoya verildi gibi yalanlar söyleyen ama asla yapıp vermeyen kadın benle sıkıştırdığım için kavga etti. Gerçekten girdiğim strese değmezmiş bundan sonra ufak sayfalardan asla sipariş vermem.
Trendyoldan sipariş vererek en iyisini yapmışsınız en azından haklarınızı savunabiliyorsunuz.♥️