DuruDefne_mommy Moomtoobee demir hapıda kullanıyorum şuan birde folik asit bakalım ilerleyen süreçlerde değerlerim yükselir belki 🥰
Busramnida DuruDefne_mommy ben kullandım herhangi bir sorun yaşamadım bana da dr.onu yazmıştı ☺️ tabi kendi tercihiniz kullanıp kullanmamakta 🌸
Gizemnurozgul DuruDefne_mommy merhaba ben onunla başladım ikinci ay gebe kaldım doktorum multivitamin olduğunu ve kilo aldırabileceğini söyleyip başka önermişti bana bırakmıştı kararı
Mrvsmt2502 Biranneikibebe içinde folik asitte var o yüzden sormuş sanırım. 400 ųg folik asit var içinde
Mrvsmt2502 DuruDefne_mommy dozu aşırı yüksek deüil ben kullanmıştım doktora sordum böyle söyleniyor diye. Dpktor zaten normal birisinde folik asit seviyesi düşük olur sorun olmaz kullan dedi. Ocean mummy de günlük kullanım için önerilen miktarda folik asit var zaten direkt onu kullanabilirsiniz
aslanmommy Ben folidoce kullanıyordum hamile kaldığımi öğrenince doktora gittim ocean mumyy kullan dedi en başından beri ocean içtim ben hala da içiyorum 23 haftadayim
Gizemburcuu İlk üç ay imom,üçüncü aydan sonra pregmom maç ve ocean kullanıyorum doğuma kadar devam edeceğim