Ceydametee Ayy çok değişik bi duyguymus Allah herkese nasip etsin 🙏🏻 Çok da zormuş hamileliğe veda etmek, hatta göbüşe veda etmek en çok buna üzülüyorum 😞 Herkes diyor evladını kucağına aldığında unutacaksin felan ama çok alışmıştım🙂🙂
Momy1 Ceydametee oncelikle simdiden hem hayirli olsun hem gecmis olsun 😉🌺 bende tam tersiyim ya biran once dogursam diyorum bu gobekle yasamak beni cok zorluyor evde bi tane daha cocuk olunca
100924 Ceydametee 2 ay oldu benim de doğum yapalı hamileliğim çok güzeldi o kadar özledim ki o zamanları 🥰😂
Ceydametee Momy1 Benim ilk çocuğum hem heyecanlıyım hem korkuyorum 2 kişilik hayatımıza veda ediyoruz artık kendimden çok düşüneceğim evladım olacak hayatımda 🥲
Momy1 Ceydametee ilk cocukta biraz korkuyor insan buda cok dogal hic tecrube etmedigin birsey ama zamanla alisiyorsun merak etme sadece herkesin dedigini duymamaya calis mantikli konusanlar haric 😊