Kızlar merhaba, önceki gönderilerimde işyerimde yaşadığım mobingden bahsetmiştim. Beni masa başı işimden alıp başka bir mevkiiye çektiler ve çok ciddi yoruluyorum korkunç üşüyorum kasıklarıma ağeı giriyor enfeksiyon yaşıyorum soğuktan artık düşünün. Geçenlerde ortopedi doktorundan 10 gün rapor aldım zor bela raporum bitti işe gittim 1hafta ama yine dayanamıyorum ayakta durmaya. Dün başka bir doktora gittim 3 gün verdi zoru zoruna. Heyet raporu nasıl alınıykr ya da daha uzun süre nasıl rapor alabilirim? Depoda çalışıyorum ve depo içerisi dışarıdaki hava nasılsa öyle soğuk. Saat başı 15 dk dinlendiriyorlar ama yine de 8saatin çoğunda ayaktayım çok zor oluyor. Yardımcı olur musunuz?