Ozlemismaili Kızlar pazar günü yazmıştım buraya beta hcg 6.08 cıkmıstı bugun de kan verdim netten sonucuma baktım 36.91 cıktı yarın gidicem ama cok heyecanlıyım ne oluyo acaba şimdi hamilemiyim ilk oldugu icin tecrübe sıfır heycan ondan 🙈🙈
kizbebekannesii Ozlemismaili hamilesin ama çok yeni kese veya bebek görülmez doktor eve gönderip bir kaç hafta sonra çağırır muhtemelen canım 😊
Maviyesil121212 Ozlemismaili hamilesin:) benim de 39 çıkmıştı beta hcg adet gecikmesinden 1 gün sonra,şimdi 31 haftalık hamileyim :) sağlıklı bir gebelik geçir inşallah
Gizem_miros Ozlemismaili hamielsin canim ama cok erken bosun gitmr bence hic bisey gozukmez onun yerine 2gunde 1 yine kan ver degerine bak artiyormu diye artiyorsa bekle canim cunku cok erken
Kbra89 Ozlemismaili evet canım hayırlı olsun hamilesin ben ilk öğrendiğimde 7 idi beta hcg sonra 45 oldu öyle öyle arttı gitti 😊
Ozlemismaili kizbebekannesii yaaaa şuan o kadar mutluyum ki anlatamam kızlar valla yarın doktora gitmeyi bekleyemedim burdan sizede sormak istedim :) çok teşekkür ederim :)
Ozlemismaili Maviyesil121212 benimde dün de adet tarihim canım çok şükür olmadım ama ben enfeksiyon kaptım sandım ondan gittim :) ama kadın doguma gözük dedi acildeki :) ya ben suan nasıl mutluyum anlatamam :) çok sağolun yüreğime su serptiniz :)