17 haftalığım dün eşimle ben 5 saat arayla aynı yerde hissettik göbek deliğimin yanında hafifçe bir tekme attı bu haftalarda göbek deliğine çıkması normalmiş korkma canım sen hissetmesen de bebek içeride hareket ediyor kasığında hissetmende normal bence