Kahvesever12 heyecan korku bir arada🥰 bir yandan 2 yaşındaki oğlum, bir yandan da bebişimizi bekliyoruz. Nasıl bir hayat bizi bekliyor tedirginliği çok fazla 🥹 şu an 36+5’teyiz. 10-15 Mart arası doğum planladık bakalım. Tabi kızımız erken gelmek istemezse 🫢 sizin doğum ne zaman? Neler hissediyorsunuz