gamzemissss şimdi şöyle planlı seseryan olursa ve doktoru istersen ücretli oluyor ama doktor girmezse ekibi yaparsa ücretsiz oluyor mus diye duydum birde mesai saatleri dışında olursa kim girerse girsin ücretsiz oluyormuş ben daha gün almadım 17 martta randevum gidince alırım galiba