Kızlar çok korkuyorum.
Ne olur bir yorum yapın. 😔
30 haftalık hamileyim. Gece yatınca şort giysem et ete deyince bacaklarım huylanıyordu. Zaman zaman ayak bacaklarda hafif huylanmalar oluyordu ve beni uyutmuyordu. Hamileliğime yorumluyordum bu durumu.
Neyse misafir geldi “en alt komşu uyuz olmuş galiba belki bize de bulaşmıştır” dedi. Gittiler 2-3 saat sonra bacaklarım yine yatarken huylanmaya başladı. Zaman zaman iğne gibi batmaları oldu. Sonra kaşıma isteği geldi. Bu sefer yüzüm kollarım kaşınıyor. Ara ara iğne batar gibi hissediyorum. Aniden kaşınmaya başlıyorum. Bunlar uyuz belirtileri mi? Başından geçen varmı?
20 aylık çocuğum var çok korkuyorum ya.😞