Kizlaaarr dinlediğinizde geçmeyen bı ağrıysa eğer hiç beklemeyin gidin bı nst çekilsin baksınlar bakalım riske atmayın kendinizi bundan 2 hafta öncesinde yani 35 kusurlerde benimde bu şekilde oldu gittim ve sancım çıktı ilaç serum falan derken toparlandım şükür sonrasında da ara ara yoklasada dinlendikce geçti şuan 37+2 yiz bu sefer de sancı çıktı ama alttan ultrasonla baktı herhangi bi incelme vs yok ama baya önden gidiyor bebiş 40 a yakın nerdeyse diye defalarca ölçtü ultrasonda ve pazartesi de gel yine bakalım olmazsa Perşembe alırım dedi 🤷🏻♀️